Wolność mówienia projekt dofinansowany✮ V EDYCJA

Dofinansowany projekt szkoleniowy  pt: „Język angielski – wolność mówienia” – Edycja V – jesień 2018

Kurs języka angielskiego przygotowujący do uzyskania certyfikatu językowego TOEIC, kończący się nieobligatoryjnym egzaminem. Szkolenie obejmuje 110 h zajęć języka angielskiego prowadzonych metodą bezpośrednią na różnych poziomach zaawansowania.

✮ Warunki uczestnictwa w projekcie 

Projekt skierowany jest do osób:

– pełnoletnich

– kobiet i mężczyzn

– zamieszkałych na terenie woj. podlaskiego

– studentów/uczniów

– samozatrudnionych, zatrudnionych (umowy o prace i cywilno – prawne), nieaktywnych zawodowo  lub  bezrobotnych

Metoda prowadzenia zajęć 

Zajęcia na poziomie od podstaw A1 Starter/A1 Elementary prowadzone są dwiema metodami: tradycyjną (słuchanie, czytanie ze zrozumieniem, pisanie) oraz metodą bezpośrednią (mówienie).

Zajęcia na poziomie A2/B1/B2/C1 prowadzone są metodą bezpośrednią  z elementami gramatyki. Kurs kładzie nacisk na konwersacje, czyli  komunikowanie się w języku angielskim.

Mówimy. Rozumiemy ze słuchu. Pokonujemy barierę w komunikowaniu się.

✮ Dofinansowanie

Kurs jest w 50 % dofinansowany – cena za godzinę wynosi tylko 8,50 zł.

Uczestnik pokrywa 50% wartości szkolenia kursu czyli  935,00 zł za 110 h nauki.

✮ Płatność ratalna

Istnieje możliwość płatności w systemie 8 rat:
7 rat po 117,00 zł
1 rata po 116,00 zł

Płatność rat w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca.

✮ Poziom językowy 

Poziom językowy weryfikowany jest za pomocą testu kwalifikacyjnego. Po podpisaniu umowy test wysyłany jest drogą internetową, w celu poprawnego zakwalifikowania uczestnika do grupy.

✮ Przydział do grupy 

Zajęcia odbywać się będą w systemie 2 razy w tygodniu po 2 godziny ( 2x50min) lub raz w tygodniu 4 godziny ( 4x50min). Zajęcia prowadzone są od poniedziałku do piątku w godzinach porannych (8:00-9:50, 9:00 -10:50) popołudniowych (16:30 – 18:20) lub wieczornych (18:30 – 20:20) do wyboru. W soboty zaś w godzinach 9:00 – 12:20 (raz w tygodniu 4x50min).

Uczestnik wypełnia kartę zgłoszenia z podaniem swojej pełnej dyspozycyjności i na tej podstawie zostanie przydzielony do grupy.

✮ Elastyczny grafik zajęć 

Istnieje możliwość odrabiania zajęć z innymi grupami na wybranym poziomie językowym, jak również w trakcie trwania roku szkolnego można zmienić grupę czy poziom.

✮ Liczebność grup 

Grupy liczą od 8 do max. 12 osób

✮ Dni wolne od zajęć 

Uczestnik przed startem zajęć otrzymuje harmonogram na cały okres trwania kursu z wyszczególnieniem dni wolnych (np. okres świąteczny).

✮ Dodatkowe uwagi 

Dla każdego Kursanta przygotowany jest dostęp do bezpłatnego interaktywnego słownika, z którego Kursant może korzystać w każdej chwili.

Istnieje możliwość korzystania z bezpłatnego parkingu po godz. 16:00

✮ Proces rekrutacji 

Proces rekrutacji odbywać się będzie od października 2018 r. Planowany start grup – druga połowa listopada 2018 r.

Zapisy tylko poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej.

Pełna dokumentacja rekrutacyjna oraz szczegółowe informacje w biurze projektu. Masz dodatkowe pytania? Napisz: bialystok@akn.pl

Biuro projektu:

Ul. Legionowa 14/16, II piętro

15-099 Białystok, tel. 512 015 152

Tylko podanie poprawnych danych w formularzu daje gwarancję rezerwacji miejsca w projekcie.

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól

6 + 0 = ?

Bezpłatna lekcja próbna

Jeśli szukasz kursu dla siebie lub swojego dziecka to świetnie trafiłeś!

Nasza oferta obejmuje kursy już od 3 roku życia: kursy językowe oraz kursy rozwoju intelektu czyli kursy ogólnorozwojowe zawierające techniki szybkiego czytania, techniki pamięciowe oraz pracę nad koncentracją.

Ten kurs jest dla Twojego dziecka jeśli:

  • Twoje dziecko ma trudności w nauce, a Ty nie wiesz w jaki sposób mu pomóc
  • Twoje dziecko ma niesamowite predyspozycje do nauki, a Ty nie wiesz w jaki sposób poszerzyć drzemiący w nim potencjał

Masz wątpliwości który kurs wybrać? A może nigdy wcześniej nie słyszałeś o żadnym z nich? Lekcje próbne są dla Ciebie.

Wybierz interesujący Cię kurs i skorzystaj z lekcji próbnych.

Zgłoś się do nas:

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól

3 + 0 = ?

Mistrzowie Matematyki ✮ ZAPISY

Mistrzowie Matematyki – kurs rozwoju talentów matematycznych dla dzieci kl. 1 – 4

Jak wyglądają zajęcia z matematyki?

Celem zajęć jest wzbudzenie zainteresowania matematyką i rolą jaką odgrywa w życiu. Kurs znacząco ułatwia naukę w szkole i pomaga w przygotowaniach do pierwszych egzaminów, z którymi muszą zmierzyć się dzieci. Dzieci opanowują poszczególne zagadnienia matematyczne, rozwiązując ciekawe zadania, zagadki i łamigłówki. Uczą się samodzielnego myślenia, rozwiązywania problemów oraz dostrzegania regularności. Odkrywają, że matematyka może być zabawą.

Dzieci uczestniczące w zajęciach Mistrzów Matematyki rozwijają pasję, myślenie logiczne i matematyczne oraz odkrywają, że matematyką można się bawić. Wyzwala to dużo radości i podnosi wiarę w siebie.

Matematyka to umiejętność rozwiązywania problemów. Jej wartość jest tak ogromna, że nazywana jest „królową nauk”. W powszechnym mniemaniu uzdolnienia matematyczne są rzadkie. Przeczą temu wyniki badań zrealizowane w ramach programu „Dziecięca matematyka”. Wynika z nich, że więcej niż połowa dzieci przedszkolnych w Polsce charakteryzuje się zadziwiającą łatwością nabywania wiadomości i umiejętności matematycznych oraz matematycznym ukierunkowaniem umysłu. Jednak już po kilku miesiącach nauki szkolnej dzieci te przestają manifestować swoje uzdolnienia. Oznacza to, że talenty matematyczne dzieci nie są umiejętnie rozwijane.

Jednym z bardziej obiecujących sposobów uczenia dzieci opracowali Robert i Ellen Kaplanowie na Uniwersytecie Harvarda. Naukowcy ci uważają, że każde dziecko ma matematyczny talent i można go rozwinąć. Opracowali oni metodę rozwoju umiejętności matematycznych u dzieci. Ich metoda – Math Circle, którą stosujemy na naszych kursach, daje wspaniałe wyniki. Dzięki niej dzieci odkrywają swoją wewnętrzną logikę i uczą się nieschematycznego myślenia. Nie tylko zaczynają biegle rachować, ale również poprzez rozwiązywanie problemów matematycznych i logicznych rozbudzają swoją intuicję matematyczną i umiejętność myślenia. Sprawia to dzieciom dużo radości i podnosi wiarę w siebie, a co równie ważne, dzieci zaczynają lubić matematykę i doskonale radzą sobie w szkole!

Kurs rozwoju talentów matematycznych małych dzieci opiera się na najlepszych metodykach nauki matematyki znanych i cenionych naukowców. Ich metody pracy tworzą cztery filary programu:

  1. Montessori – ilości

Maria Montessori – twórczyni systemu wychowania dzieci zw. metodą Montessori. Metoda ta kładzie nacisk na swobodny rozwój dzieci. Przeciwstawia się systemowi szkolnemu tłumiącemu aktywność dzieci, którego symbolem była dla Marii Montessori „szkolna ławka”. Montessori uważała, że głównym zadaniem pedagogiki jest wspieranie spontaniczności i twórczości dzieci.

Ta wybitna pedagog jest autorką ciekawych metod nauki matematyki, które mimo, że mają już prawie 100 lat są nadal „nowatorskie” i dotąd nie odkryte przez tradycyjne systemy edukacyjne.  My korzystamy z kilku pomocy pani Marii. Dzięki nim zapoznajemy dzieci z ilościami, które kryją się za liczbami.  To bardzo ważne zagadnienie, które również sygnalizuje Doman – dzieci uczone matematyki tradycyjnymi metodami operują liczbami, ale nie wiedzą, jakie ilości kryją się za nimi. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, które dodaje, mnoży etc. przeżywa matematykę bardziej konkretnie niż abstrakcyjnie.

Zabawy dużymi liczbami pomocami Montessori są dla dzieci dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe, niż sumowanie kilku patyczków w przedszkolu (które raczej nie rozwiną matematycznych skrzydeł Twojego dziecka).

  1. Ellen i Ben Kaplanowie – Zdolności arytmetyczne

B&E Kaplanowie są profesorami z Harvardu. Ich badania na temat zdolności matematycznych dzieci są jednoznaczne – dzieci mają talent matematyczny i u każdego dziecka można go rozbudzić. Według tych niezwykłych naukowców, tracą swoje uzdolnienia matematyczne, gdyż są w nieodpowiedni sposób uczone matematyki – szczególnie w pierwszych klasach szkoły podstawowej, kiedy są uczone przez nauczycieli nauczania początkowego, którzy nie są matematykami i często sami siebie uważają za matematycznie nieuzdolnionych. Kaplanowie opracowali szereg gier i zabaw, które pozwalają dzieciom dobrze zrozumieć działania arytmetyczne, dzięki czemu stają się biegłymi matematykami.

III. B&E Kaplanowie – rozwiązywanie problemów

Najważniejszym elementem metody Kaplanów jest rozwiązywanie przez dzieci problemów logicznych i matematycznych. Pobudza to do samodzielnego myślenia. Rozwiązywanie zadań sprawia dzieciom dużo radości i podnosi wiarę w siebie, a co równie ważne, dzieci zaczynają lubić matematykę i później doskonale radzą sobie z nią w szkole!

  1. Matematyka wedyjska

Matematyka Wed to nazwa, którą nadano starożytnemu systemowi matematycznemu, stosowanemu w Indiach. Najbardziej urzekającą cechą systemu wedyjskiego jest jego spójność. Zamiast nie związanych ze sobą technik, cały system jest wewnętrznie powiązany i zunifikowany. Ta unifikacja powoduje, że matematyka jest łatwa i przyjemna i zachęca do innowacji. Dzięki technikom wedyjskim „trudne” zadania lub ogromne sumy można często rozwiązać niemal od ręki, większość z nich można dokonać w pamięci. Te uderzającej piękności metody stanowią część całego systemu, który charakteryzuje się znacznie większą systematycznością niż nasz „współczesny” system matematyczny. Dzieci uwielbiają uczyć się tych metod, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością rachowania. Daje im to duże poczucie pewności siebie.

Program nauczania

Ambitne zadania rozwiązujemy praktycznie oraz poprzez dobrą zabawę. Pokazujemy, że matematyka jest ciekawa i zabawna. Każde zajęcia rozpoczynamy zadaniem logicznym, aby już na początku pobudzić ciekawość matematyczną uczniów. Zapis i operacje matematyczne nie są celem, a tylko narzędziem w rozwiązaniu. Dzięki temu, że nie potrzebujemy formalnego zapisu matematycznego, potrafimy z dziećmi intuicyjnie przerobić zagadnienia, które w szkole pojawią się dużo później.

Dzieci angażują się w zajęcia, gdyż są one prowadzone w formie gry fabularnej. Uczniowie stają się detektywami, którzy rozwijają swoje umiejętności dedukcji. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której z wypiekami na twarzy przeżywają emocjonujące przygody

Gniew Smoka w matematyce

Na zajęciach również będą regularnie odbywać się rozgrywki gry edukacyjnej „Gniew Smoka”. To gra karciana, która uczy i bawi. Twoje dziecko rozpocznie kampanię przeciw smokom, podczas której będzie uczyć się matematyki. Misją dziecka będzie zdobycie skarbów smoka. W tym celu będzie ono musiało prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet, które znajdzie w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!

Co Twoje dziecko wyniesie z kursu?

  • usystematyzuje podstawy i zasady matematyki
  • pozna niebanalne rozwiązania zadań matematycznych
  • pozna proste sposoby zapamiętywania wzorów i reguł
  • rozwinie kreatywne i twórcze myślenie
  • wzmocni koncentrację
  • nauczy się samodzielności
  • nauczy się logicznego rozwiązywania zadań
  • poprawi wyniki w nauce
  • a co najważniejsze… uwierzy, że nauka matematyki wcale nie musi być trudna!

Planowany start kursu przełom września/października 2018 r. ! 

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól

7 + 0 = ?