Półkolonie naukowe 2020

Półkolonie naukowe 2020

w 7 turnusach, dwa programy do wyboru 

Program skierowany do dzieci w wieku 6 – 12 lat

Półkolonie 2020, Białystok

Półkolonie 2020, Białystok

Półkolonie 2020, Białystok

Półkolonie 2020, Białystok

Program realizowany jest od godz. 8:00 – 16:00. Istnieje możliwość przybycia już od 7:30 oraz odebrania dziecka do godz. 16:30.

Cena za jeden turnus wynosi 530,00*

*10% zniżki udzielane jest dla stałych klientów i przy zapisie na min. dwa dowolne turnusy.

Cena obejmuje: obiad, podwieczorek, ubezpieczenie NW oraz wszystkie niezbędne materiały do realizacji programu.

Zastrzegamy sobie prawo do zmian w programie z przyczyn losowych czy organizacyjnych.

Poniżej szczegółowy opis programów.

Terminy do wyboru:

📣 Turnus 1: 29.06.2020 – 03.07.2020 – Misja na Marsa! – kosmiczne półkolonie w Akademii Astronautów

📣 Turnus 2: 06.07.2020 – 10.07.2020  – Eureka! – jak stać się naukowcem w tydzień?

📣 Turnus 3: 13.07.2020 – 17.07.2020 – Misja na Marsa! – kosmiczne półkolonie w Akademii Astronautów

📣 Turnus 4: 20.07.2020 – 24.07.2020 – Eureka – jak stać się naukowcem w tydzień?

📣 Turnus 5: 27.07.2020 – 31.07.2020 – Misja na Marsa! – kosmiczne półkolonie w Akademii Astronautów

📣 Turnus 6: 03.08.2020 – 07.08.2020 – Eureka – jak stać się naukowcem w tydzień?

📣 Turnus 7: 10.08.2020 – 14.08.2020*  – Misja na Marsa! – kosmiczne półkolonie w Akademii Astronautów

*W przypadku ustanowienia 14 sierpnia 2020 r. dniem wolnym od pracy z okazji 100. rocznicy Bitwy Warszawskiej turnus 7 odbędzie się w terminach 10.08.2020-13.08.2020 r. Koszt całkowity turnusu 7 zostanie pomniejszony o 20% od ceny regularnej.

_________________________________________________________________________________________________________________

Program I – Misja na Marsa! – kosmiczne półkolonie w Akademii Astronautów.

3…2…1… Start! Rakieta odpalona, szalona podróż po orbitach zabawy i nauki właśnie wyruszyła! Przed nami podziwianie gwiazd,  poznawanie tajemnic przestrzeni galaktycznej, budowanie statku kosmicznego i masa odlotowych eksperymentów! To niesamowicie ekscytująca misja naszych młodych Astronautów. Rozpocznij z nami tę przygodę, bo kosmiczna frajda – gwarantowana!

Rakieta startuje w turnusie I, III, V i VII do wyboru,  powrót na Ziemię po 5 dniach.
Widzimy się codziennie od 8:00 do 16:00! Przygotuj się na cały tydzień dużej dawk

i kosmowiedzy, eksperymentowania i działalności twórczej!

Dzień 1

Ile jest gwiazd na niebie i czym właściwie jest grawitacja? Rozpoczynamy dziś przygodę wcielając się w rolę prawdziwego badacza kosmosu! Sprawdzimy również czy na Neptunie są góry i czy możliwe jest uprawianie na nim wspinaczki, a także ile ziemskiego czasu zajęłoby nam spędzenie na nim jednego roku gwiazdowego!

 

– Integracja kosmiczna – poznajemy swoich współtowarzyszy podróży

– Karta misji – tworzymy identyfikator astronauty NASA

– Szukanie kosmicznych zadań – zabawa integracyjna

– Skafander kosmiczny – o zasadach panujących w kosmosie

– 3..2..1 ruszamy! – tworzymy profil astronauty

– Kosmowiedza – poznajemy najważniejsze galaktyczne pojęcia

– AKRONIM Astronauty – rozszyfrujemy tajne hasło naszej grupy

– Kosmo tatuaż – eksperymentujemy ze światłem UV

– Układ słoneczny – tworzymy model planet

– Strefa nieważkości – wstęp tylko dla odważnych

– Pluton – dlaczego nie jest już planetą i czym są planety karłowate?

– Trening kosmonautów –  zabawa terenowa

– Astrolepek – twórczość z gliny

– Neptun czyli lodowy olbrzym gazowy – eksperymentujemy

Podwieczorek:  Czekotubki

Dzień 2

Po wejściu na pokład wcielisz się w jedną z przydzielonych Ci ról i samodzielnie poprowadzisz misję kosmiczną wg scenariusza – wykonasz eksperymenty z próbkami materiałów i różne zadania pokładowe. Niezły kosmos! – czyli będzie się działo!

– Ile waży droga mleczna? – szukamy odpowiedzi na trudne pytania

– Tajemniczy wszechświat – rozwiązujemy kosmiczne zagadki

– Nazwiska Kosmosu – poznajemy postacie historyczne związane z astronomią

– Jak obserwować niebo? – astronomia dla początkujących

– Rodzaje teleskopów – konstruujemy własną lunetę

– Analiza próbek z kosmosu – eksperymentujemy

– Noc świetlna – tworzymy lampkę kosmiczną

– Satelitarny system nawigacji – gra terenowa

– Mini astronauci – tworzymy model

– Kamienie z kosmosu – tworzymy własne meteoryty

– Spektroskop i sekstant – czym są? – eksperymentujemy

– Urańska zorza polarna – eksperymentujemy

– Co jedzą astronauci w kosmosie? – badanie smaków

– Gazowy olbrzym i jego pierścienie – Saturn 

podwieczorek: zielone galaretki z bitą śmietaną

Dzień 3

Czy jesteśmy sami we wszechświecie? Czy czarna dziura się powiększa? Czyli o kosmosie pełnym tajemnic. Nad bezpieczeństwem misji czuwać będą koordynatorzy z „centrum kontroli lotów”.

– Wielka Czerwona Plama Jowisza – praca plastyczna

– Uwaga, eksplodujący Jowisz! – eksperymentujemy

– Skalisty Mars – poznajemy czerwoną planetę

– Szyfry na niebie – czyli o gwiazdozbiorach

– Konstelacja gwiazd – tworzymy obraz w ramce

– Czy astronauta ma dobrą pamięć? – ćwiczenia pamięci

– 3..2..1 start –  rakietowe rozgrywki

– Marsjanie atakują! – poznajemy oznaki życia na Marsie

– Utylizowanie radioaktywnych odpadów – zabawa w segregowanie szczypcami

– Wybuch z kraterów  – eksperymentujemy

– Latający spodek kosmiczny – rozgrywki grupowe

– Kosmos pełen tajemnic – o znikaniu w przestrzeni kosmicznej – eksperymentujemy

– W przestworzach – warsztaty tworzenia rakiet

– Centrum kontroli lotów – eksperymentujemy

– Tajemnica czarnej dziury – eksperymentujemy

podwieczorek: zielone owoce

 

Dzień 4

Dlaczego słońce na Wenus wschodzi na zachodzie, a zachodzi na wschodzie? Czym jest centralna gwiazda Układu Słonecznego. Czy Wenus zasługuje na miano Gwiazdy Zarannej, czy jednak Gwiazdy Wieczornej?

– Kosmodrom – centrum kosmicznych lotów – praca grupowa

– Życie na planecie Ziemia – sadzimy roślinki

– Ale to jest pyszne – robimy nieziemskie ciacho!

– Samotna Wenus – malujemy na szkle

– Galaktyczna masa kosmiczną frajdą – masaż sensoryczny

– Wszyscy na pokład – gry planszowe

– Słońce – centralna gwiazda Układu Słonecznego – eksperymentujemy

– Gorący lód – czy to możliwe? – eksperymentujemy

– O funkcjonowaniu stref czasowych – eksperymentujemy

– Pokonywanie dziur w kosmosie – ćwiczymy swoją sprawność

– Zjawisko plam słonecznych – obserwacje astronomiczne

– Planeta – robimy breloczek do kluczy

– Odległość planet – zabawa zespołowa w terenie

– Woda w stanie stałym – robimy  lody na patyku

– Odgłosy wszechświata – ćwiczymy słuch

podwieczorek: rurka z kremem

Dzień 5

Dlaczego Słońce i Księżyc nie świecą razem? I dlaczego Słońce jest tak gorące? Gdy już dobrniemy do końca naszej galaktycznej wędrówki zostaniemy uhonorowani odznaczeniem Astronauty. Kto z Was pochwali się dyplomem?

– Terraformowanie planet – kosmowiedza

– Sprytne rączki we wszechświecie – zabawa sprawnościowa

– Dziwna materia – galaktyczny slime

– W poszukiwaniu innych cywilizacji – ćwiczymy pamięć i koncentrację

– Latająca herbata – jak ją wypić w kosmosie? – eksperymentujemy

– Koordynacja w przestrzeni – ćwiczymy równowagę

– Księżyc – dlaczego życie na Ziemi nie istniałoby bez niego?

– Księżycowe kratery – eksperymentujemy

– Planetarium na szyi – tworzenie naszyjnika

– Komunikacja kosmiczna – gra w terenie

– Niezbędnik skafander! – misja specjalna

– Polimerowa planeta – eksperymentujemy

– Zdobycze kosmosu – kamienna twórczość

– Przejście przez tunel aerodynamiczny  – zabawa zręcznościowa

– Taniec planet – bal astronautów

– Galaktyczna lemoniada – robimy drinki z suchym lodem

– Powrót na Ziemię – rozdanie dyplomów

O ile będzie to możliwe i przede wszystkim bezpieczne w programie dodatkowo mogą pojawić się wyjścia m.in takie jak:

– Stacja Grawitacja – sprawdzamy jej siłę w Parku Trampolin

– Skaliste jądro Saturna w Centrum Wspinaczkowym Flash

– Trening Jedi – pracujemy nad kondycją w Parku Wodnym Tropikana

-Seans pokładowy w kinie Helios

_________________________________________________________________________________________________________________

Program II – Eureka!  czyli jak stać się naukowcem w tydzień.

Ile nóg ma mucha? Czy cukierki wyglądające jak szkło są jadalne? Jak zrobić chemiczny kawior i rozpalić ogień bez użycia zapałek? – na te i wiele innych pytań poszukamy odpowiedzi w Laboratorium Małych Naukowców. To będzie niezwykły tydzień pełen eksperymentowania, kolorowych wybuchów i wspaniałej zabawy! Twój fartuch laboratoryjny już na Ciebie czeka. Dołącz do zespołu młodych naukowców i ciesz się wspaniałym tygodniem!

 

Dzień 1 

– Poznajmy się! – tworzymy identyfikatory naukowców, oznaczamy salę wzorem chemicznym

– Bezpiecznie w Laboratorium – poznajemy zasady obowiązujące podczas pracy w laboratorium, tworzymy kodeks naukowca

– Kolorujemy biel – ozdabiamy swój fartuch laboratoryjny

– Laboratorium od kuchni – zagadki o sprzęcie laboratoryjnym

– Szalony naukowiec – praca plastyczna

– Dzieło w ramkę – tworzymy obraz z liści i suchych kwiatów

– W pracowni botanicznej – od nasionka do roślinki – tworzymy ogród botaniczny

– Doniczki ręcznie robione – praca plastyczna z gliną

– Żywioł WODA:

  • Jak zrobić barwnik do eksperymentów?
  • Z małej chmury duży deszcz – robimy własne chmury
  • Ciecz czy ciało stałe? – o cieczy nienewtonowskiej

– Podwieczorek z owocem!

Dzień 2 

– Eureka – gra łamigłówkowa

– Jak zatrzymać zapach lata? – pracujemy w laboratorium

– Laboratorium urody – robimy własne perfumy i olejki do ciała

– Mały chemik – gra domino

– Skaczący Jimi – tworzymy „żywego” przyjaciela

– Upuszczona menzurka – gra zręcznościowa na świeżym powietrzu

– Chemia w kuchni – robimy jadalnego slima!

– Ile nóg ma mucha? – czyli co widać pod mikroskopem

– Kuchnia molekularna – robimy chemiczny kawior

– Tworzymy sztuczny śnieg – czyli odrobina ochłody w upalny dzień

– Poznajemy zmysły – zabawa w rozpoznawanie smaków

– Podwieczorek z warzywkiem!

Dzień 3 

– Pod lupą – znajdź różnice, ćwiczenia na pamięć i koncentrację.

– Dr Eureka – gra zespołowa

– W laboratorium minerałów – hodujemy własny kryształ

– Czy wiesz, że? –  ciekawostki o dźwięku

– Dźwięk  i akustyka:

  • Gasnące świeczki – energia fali akustycznej
  • Rezonans mechaniczny ciężarków
  • Halo, halo czy mnie słychać?

– Jaki to dźwięk? – gra na świeżym powietrzu

– Nieograniczona wyobraźnia – tworzymy akcesoria laboratoryjne z koralików

– Kwas i zasada – jedna ciecz, wiele barw

– Dlaczego substancje mają pH ? – badanie Ph naszego organizmu

– Podwieczorek z drożdzówką!

Dzień 4 

– Trenujemy pamięć – chemiczne bingo.

– Jak zobaczyć niewidzialne? –  szyfrujemy wiadomości

– Cukierek ze szkła? – produkujemy neonowe cukierki

– Rozpalanie ognia za pomocą soczewki – wyjście do parku

– Puzzle – ćwiczenie plastyczne

– Próżnia – dlaczego wzbudza ogrom śmiechu?

– Będzie naprawdę gorąco! – żywioł OGIEŃ:

  • Płonąca ręka
  • Latająca herbata
  • Wielkie wodorowe BUM
  • Metalowe świetliki

– Podwieczorek z pieczoną pianką!

Dzień 5 

– Oszukaj wzrok – czyli iluzje optyczne

– Choco-optyka –  jak uzyskać dodatkowy kawałek czekolady?

– Obserwacje astronomiczne – budujemy lunetę, bawimy się na placu zabaw

– Tęcza – w jaki sposób powstaje? Robimy własną tęczę

– Optyka:

  • Czy słońce jest czerwone? – mieszanie kolorów
  • Zabawa w chowanego czyli zjawisko załamania światła
  • Niesferyczne soczewki – czyli jak zrobić szkło powiększające?
  • Światło białe jest kolorowe? – poznajemy krążek Newtona
  • Jak obrócić strzałkę za pomocą wody? – załamanie światła

– Eliksir radości – nauka tworzenia preparatów

– Podwieczorek z lodami – produkujemy własne lody

– Bal na zakończenie turnusu

O ile będzie to możliwe i przede wszystkim bezpieczne w programie dodatkowo mogą pojawić się wyjścia m.in takie jak:

– Siła wyporu – co na nią wpływa? Sprawdzamy w Parku Wodnym Tropikana

– Laboratorium mydlarskie – wyjście do Muzeum Farmacji, gdzie tworzymy zapachowe mydełko

– Jak rozpalić ogień za pomocą krzemienia? Przekonamy się na wyjeździe na plażę Dojlidy – rozpalanie ognia krzemieniem, pieczenie kiełbasek w ognisku.

Procedury bezpieczeństwa w Akademii nauki znajdują się poniżej.

Formularz zgłoszeniowy na wybrany turnus:

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól

5 + 3 = ?

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W OKRESIE PANDEMII COVID-19
NA TERENIE AKADEMII NAUKI W BIAŁYMSTOKU

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa Procedury bezpieczeństwa na terenie placówki w okresie pandemii COVID-19, dotyczące wszystkich pracowników Akademii Nauki w Białymstoku oraz rodziców dzieci uczęszczających do tej placówki.
  2. Celem procedur jest:
  •  zminimalizowanie zagrożeń zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19
  • umożliwienie rodzicom, którzy nie mają możliwości pogodzenia pracy z opieką nad dzieckiem w domu w czasie wakacji, podjęcia pracy zawodowej.
  1. Procedury określają działania, które zminimalizują możliwość zakażenia, ale mimo wszystkich podjętych środków bezpieczeństwa, nie pozwolą w 100% wyeliminować ryzyka związanego z zakażeniem, dlatego rodzic decydując się na przyprowadzenie dziecka do placówki jest zobowiązany wypełnić OŚWIADCZENIE, stanowiące załącznik nr 1.

OBOWIĄZKI DYREKTORA PLACÓWKI

  1. Dyrektor ustala regulaminy wewnętrzne i dostosowuje procedury obowiązujące w placówce  do  wymogów  zwiększonego  reżimu  sanitarnego  w  warunkach  pandemii koronawirusa i choroby COVID-19.
  2. .Współpracuje z organem prowadzącym w celu zapewnienia odpowiednich środków do dezynfekcji.
  3. Organizuje pracę na okres reżimu sanitarnego w warunkach pandemii koronawirusa i choroby COVID-19.
  4. Planuje organizację pracy Akademii Nauki na podstawie zgłoszonych na półkolonie osób.
  5. Przekazuje rodzicom informację o czynnikach ryzyka COVID-19, informuje o odpowiedzialności za podjętą decyzję, związaną z wysłaniem dziecka do placówki, jak i dowiezieniem go. W związku z powyższym wymagane jest podpisanie odpowiedniej DEKLARACJI stanowiącej załącznik 2.
  6. Zapewnia pomieszczenie do izolacji w razie pojawienia się podejrzenia zachorowania dziecka lub pracownika: wyznaczona sala.
  7. Wyposaża pomieszczenie w zestaw ochronny w skład, którego wchodzi: 1 przyłbica, 1 fartuch ochronny, maseczka, co najmniej 10 par rękawiczek.
  8. Zapewnia środki ochrony osobistej dla pracowników (rękawiczki, przyłbice, maseczki, itd.) oraz środki higieniczne do dezynfekcji rąk i powierzchni.
  9. Dopilnowuje, aby przy wejściu głównym umieszczono dozownik z płynem do dezynfekcji rąk, a w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych były mydła antybakteryjne oraz instrukcje z zasadami prawidłowego mycia rąk dla dorosłych i dzieci, stanowiące załącznik nr 5, ( umieszczone w widocznych miejscach w placówce) a przy dozownikach z płynem – instrukcje do dezynfekcji rąk stanowiące załącznik nr 4 ( umieszczone w widocznych miejscach w placówce).
  10. Bezwzględnie przy każdym wejściu/ wyjściu z palcówki /w trakcie pracy często odkaża ręce płynem do dezynfekcji rąk wg instrukcji wspomnianej w pkt. 9 i myje ręce zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 5.
  11. Zapewnia codzienną dezynfekcję pomieszczeń.

OBOWIĄZKI PRACOWNIKÓW

  1. Każdy pracownik Akademii Nauki zobowiązany jest do samoobserwacji i pomiaru temperatury dwa razy dziennie, z odnotowaniem na wyznaczonej liście.
  2. W przypadku  podejrzenia  zakażenia  koronawirusem  lub  choroby  COVID-19 (duszności, kaszel, gorączka) pracownik pozostaje w domu i zawiadamia o tym fakcie dyrektora placówki.
  3. Do Akademii Nauki wszyscy pracownicy wchodzą i wychodzą głównym wejściem.
  4. Bezwzględnie przy każdym wejściu/ wyjściu z palcówki/w trakcie pracy często odkażają ręce płynem do dezynfekcji rąk wg instrukcji stanowiącej załącznik nr 4 ( umieszczonej w widocznych miejscach w placówce) i myją ręce zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 5.
  5. Trenerzy Akademii Nauki wyjaśniają dzieciom, jakie zasady obowiązują w instytucji i dlaczego zostały wprowadzone. Komunikat przekazują w formie pozytywnej, aby wytworzyć w dzieciach poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialności za swoje zachowanie, bez lęku.
  6. Instruują, pokazują techniki właściwego mycia rąk wg instrukcji dla dzieci stanowiącej    załącznik   nr    5    (umieszczonej    w   widocznych   miejscach w placówce).
  7. Przypominają i dają przykład. Zwracają uwagę, aby dzieci często i regularnie myły ręce, szczególnie przed jedzeniem, po skorzystaniu z toalety i po powrocie ze świeżego powietrza.
  8. Przestrzegają ustalonego harmonogramu wyjść
  9. Organizują wyjścia poszczególnych grup na tak, aby grupy nie mieszały się ze sobą.
  10. Unikają organizowania większych skupisk dzieci w jednym pomieszczeniu
  11. Sprawują opiekę, realizują program z dziećmi.
  12. Personel sprzątający:
  • Usuwa z sal przedmioty i sprzęty, których nie można skutecznie dezynfekować, jak np. pluszowe zabawki
  • Wietrzy salę.
  • Wykonuje codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymywania w czystości ciągów komunikacyjnych.
  • Dezynfekuje powierzchnie dotykowe – poręcze, klamki, włączniki światła, uchwyty, poręcze krzeseł i powierzchnie płaskie, w tym blaty stołów.

OBOWIĄZKI RODZICÓW

  1. Rodzice zapoznają  się  z  procedurami  opracowanymi  na  czas  reżimu sanitarnego w warunkach pandemii koronawirusa i choroby COVID-19 w  Akademii Nauki i podpisują omówione w § 1 pkt.3 stosowne OŚWIADCZENIE stanowiące załącznik nr 1 i omówioną w § 2 pkt.5 DEKLARACJĘ stanowiącą załącznik nr 2.
  2. Przekazują trenerowi informacje o stanie zdrowia dziecka, które są istotne.
  3. Nie posyłają do Akademii Nauki dziecka, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji.
  4. Przyprowadzają do Akademii Nauki tylko zdrowe dziecko – bez objawów chorobowych.
  5. Stosują się do zaleceń lekarskich, które mogą określić czas nieposyłania dziecka do instytucji, jeśli wcześniej dziecko chorowało. Po przebytej chorobie rodzic zobligowany jest  do dostarczenia do Akademii Nauki zaświadczenia lekarskiego, potwierdzającego stan zdrowia dziecka, umożliwiający jego ponowne przyjęcie.
  6. Przed przyprowadzeniem dziecka do Akademii Nauki rodzice zobowiązani są do zmierzenia dziecku temperatury.
  7. Wyjaśniają dziecku, że nie może zabrać do Akademii Nauki zabawek czy innych przedmiotów nieużywanych podczas turnusu.
  8. Regularnie przypominają dziecku o podstawowych zasadach higieny m.in. myciu rąk wodą z mydłem, nie podawaniu ręki na przywitanie, unikaniu częstego dotykania oczu, nosa i ust.
  9. Zwracają uwagę na odpowiedni sposób zasłaniania twarzy podczas kichania czy kasłania.
  10. Bezwzględnie przy każdym wejściu/wyjściu z palcówki odkażają ręce płynem do dezynfekcji rąk, wg instrukcji stanowiącej załącznik nr 4 ( umieszczonej  w widocznych miejscach w placówce).
  11. Są zobowiązani do podania aktualnego numeru telefonu i odbierania telefonów

PRACA AKADEMII NAUKI  W REŻIMIE SANITARNYM

  1. Ograniczenie liczebności grup: grupa uczestników wypoczynku musi liczyć do 12 osób w przypadku dzieci do 10. roku życia i do 14 osób w przypadku dzieci powyżej 10. roku życia.
  2. Przyprowadzanie dzieci do placówki:
  • tylko jeden Rodzic/Opiekun przyprowadza dziecko do Akademii Nauki i przychodzi tylko z dzieckiem mającym pozostać w placówce.
  • Bezwzględnie przy każdym wejściu/ wyjściu z palcówki dziecko odkaża ręce płynem do dezynfekcji rąk wg instrukcji stanowiącej załącznik nr 4, ( umieszczonej w widocznych miejscach w placówce).
  • Pracownik Akademii Nauki przy wejściu do przedszkola dokonuje pomiaru temperatury wchodzącemu dziecku. Jej odczyt zapisuje na liście wejść (załącznik nr 3).
  • Jeżeli dziecko wykazuje oznaki osoby chorej trener ma prawo odmówić przyjęcia dziecka do placówki i poinformować rodzica o konieczności udania się na konsultacje lekarskie.
  • Rodzic każdego dnia pobytu dziecka w Akademii Nauki przynosi: obuwie na zmianę
  • Rodzic odprowadza dziecko na 2 piętro Akademii Nauki, ale nie wchodzi do środka. Jednocześnie zobowiązany jest do zachowania dystansu społecznego w odniesieniu do pracowników placówki, jak i innych dzieci i ich rodziców, wynoszący min. 2 metry.

3. Odbieranie dzieci z Akademii Nauki:

  • Przy wyjściu trener dokonuje pomiaru temperatury dziecka, zapisuje wynik na liście wejść.

PROCEDURY NA WYPADEK STWIERDZENIA PODEJRZENIA ZAKAŻENIA

  1. Dziecko, u którego stwierdzono podejrzenie zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19 (duszności, kaszel, gorączkę):
  • Trener bezzwłocznie odizolowuje dziecko do tzw. izolatorium – wyznaczonej sali
  • Trener zawiadamia dyrektora o zaistniałej sytuacji.
  • Dyrektor kieruje do pomocy osobę, która przystępując do działań zabezpiecza się w przyłbicę, fartuch ochronny, półmaskę i rękawiczki.
  • Trener bezzwłocznie zawiadamia rodziców o zaistniałej sytuacji.
  • Dyrektor zawiadamia stację sanitarno – epidemiologiczną, w razie złego stanu dziecka dzwoni na 999 lub 609-794-670.
  1. Pracownik, u którego stwierdzono podejrzenie zakażenia koronawirusem lub choroby COVIDi-19 (duszności, kaszel, gorączkę):
    • Zgłasza fakt dyrektorowi i bezzwłocznie udaje się do wyznaczonego pomieszczenia: izolatorium.
    • Dyrektor kieruje do pomocy osobę, która przystępując do działań zabezpiecza się w przyłbicę, fartuch ochronny, półmaskę i rękawiczki.
    • Dyrektor bezzwłocznie zawiadamia odpowiednie służy, które podejmują dalsze kroki bezpieczeństwa.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Procedury bezpieczeństwa wchodzą w życie z dniem podpisania przez dyrektora.
  2. Procedury obowiązują do odwołania.

KUP WIRTUALNE ZAJĘCIA z lektorem – dla Ciebie i Twojej grupy przyjaciół

Masz już dość domowej kwarantanny? Zrobiłeś już wszystko co dotychczas było odłożone ‚na jutro’? To czas na wirtualne zajęcia z języka angielskiego! Zajęcia prowadzone z lektorem w formie spotkań video to idealny pomysł na naukę z kilku względów:

– dogodny termin spotkania,

– połączenie za pomocą bezpłatnych aplikacji dostępnych na każdym urządzeniu – smartfonie, tablecie czy laptopie

– zajęcia prowadzone metodą bezpośrednią Direct

– uczysz się ze swojego ulubionego miejsca w domu

Ty decydujesz o wykupionej ilości spotkań. Dla Ciebie ( zajęcia indywidualne) jak i Twojej grupy przyjaciół ( zajęcia grupowe) .

Metoda Direct pozwala na swobodną naukę gdziekolwiek jesteśmy. Ponieważ prowadzimy zajęcia w sposób konwersacyjny, bez nacisku na pisanie, formuła wideokonferencji pozwala na przeprowadzenie zajęć praktycznie w ten sam sposób i z taką samą efektywnością, jak podczas lekcji, na których spotykamy się osobiście.

Wybierz dzień i godzinę w której chciałbyś się uczyć, to wspaniała okazja bez wychodzenia z domu!

#stayhome #naukowadomówka

Formularz zgłoszeniowy:

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól

0 + 1 = ?

ZAJĘCIA ONLINE – naszych obecnych Kursantów

Szanowni Państwo,

Przez ostatnie pół roku wszyscy włożyliśmy wiele wysiłku i pracy, aby rozwinąć potencjał i możliwości językowe Waszych najmłodszych pociech, przyczynić się do sukcesów i rozbudzenia pewności siebie młodzieży, a także wzbogacić Was samych korzystających z kursów efektywnej nauki i języka angielskiego dla dorosłych.

Obecnie z uwagi na przedłużający się stan epidemiologiczny i najnowsze decyzje Ministerstwa Edukacji o kolejnych wolnych tygodniach szkolnych spowodowały, że wzorem innych szkół postanowiliśmy przejść na tryb zajęć online. Wszyscy wiemy, że prawdopodobieństwo powrotu do szkoły w tym semestrze szkolnym jest niewielkie, dlatego to jedyna słuszna decyzja, która w tym momencie nam pozostaje.

Zrobimy wszystko, żeby efekty tego wielomiesięcznego, wspólnego wysiłku i zaangażowania były jak najlepsze dla Państwa i Państwa dzieci, dlatego sukcesywnie:

od 30 marca 2020 r.  rozpoczęliśmy prowadzenie pełnowymiarowych ZAJĘĆ ONLINE
w dniach i godzinach zgodnie z harmonogramem danych grup*

_________________________________________________________________________________________________________________________

*UWAGA nie dotyczy:

kursu Mały Odkrywca Zaczarowany Zajączek (poniedziałek)

kursu Szybkie czytanie dla dorosłych

projektu języka angielskiego „Wolność mówienia”

W.w kursy zostały zawieszone do momentu powrotu na zajęcia stacjonarne. Tym samym płatności zostały również tymczasowo wstrzymane.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Każdy z uczestników startujących grup zostanie poinformowany o starcie swojej grupy z tygodniowym wyprzedzeniem.

Platforma, na której będziemy prowadzić dalsze spotkania to Zoom. W wiadomości, która trafi na Państwa prywatną skrzynkę pocztową wyślemy filmik instruktażowy z instalacją i korzystaniem z platformy.

Z uwagi na niepełny miesiąc marzec płatność ratalna zostaje przesunięta do 10 kwietnia 2020 r. Każda kolejna rata przesunięta do 10 dnia każdego miesiąca. Prosimy o dokonywanie wpłat przelewem na konto ING Bank Śląski 70 1050 1823 1000 0091 4733 4727

W razie jakichkolwiek trudności technicznych będziemy dostępni pod nr telefonu 667 772 014 jak również odpowiemy  mailowo na wszelkie niejasności – bialystok@akn.pl

Zespół Akademii Nauki

_________________________________________________________________________________________________________________________