Brak produktów w koszyku.
Turnus 2 – 03.07.2023 r. – 07.07.2023 r. – Akademia ROBOTÓW Turnus 5 – 24.07.2023 r. – 28.07.2023 r. – Akademia ROBOTÓW Turnus 7 – 07.08.2023 r. – 11.08.2023 r. – Akademia ROBOTÓW
Program dla dzieci w wieku 7-12 lat
Akademia Robotów to budowa, kodowanie i programowanie robotów oraz realizacja własnych pomysłów! To wyjątkowe połączenie zajęć rekreacyjnych i programowania! Świetna zabawa i edukacja w jednym. Każdy dzień to inna przygoda – na początku wprowadzimy Młodych Inżynierów w temat, odrobinę teorii i ciekawostek, a następnie przejdziemy do praktyki: konstruowania i programowania, wykonywania specjalnych zadań i obserwacji, a co najważniejsze do poprawek i modyfikacji, w końcu to one najwięcej nas uczą!
🏷️ Cena: 730,00 zł za jeden turnus
Uzyskaj niższą cenę przy zapisie na więcej niż jeden turnus: ❗ przy zapisie dziecka na dwa turnusy lub zapisie rodzeństwa na jeden turnus: 670,00 zł ❗ przy zapisie dziecka/rodzeństwa na 3 turnusy: 650,00 zł ❗ przy zapisie dziecka/rodzeństwa na 4 turnusy: 630,00 ❗ przy zapisie dziecka/rodzeństwa na 5 lub więcej turnusów: 610,00 zł
✅ realizację programu w godz. 8:00 – 16:00 ( można zostawić dziecko już od 7:30 i odebrać do 16:30) ✅ wyżywienie: obiad i podwieczorek, nieograniczony dostęp do wody ✅ uwzględnione wszelkie alergie żywieniowe, diety pokarmowe ✅ w cenie wszystkie niezbędne materiały do zajęć ✅ ubezpieczenie NW ✅ zabawy na dmuchańcach ✅ wyjścia m.in do kina Helios
✅Półkolonie są zgłoszone w Kuratorium Oświaty w Białymstoku. Istnieje możliwość otrzymania faktury za udział dziecka w półkoloniach.
🤖 Dzień 1 🤖
Z kamerą wśród zwierząt: zestawy edukacyjne Lego WeDo 2.0
Czy goryl posiada linie papilarne? Czym jest echolokacja i do czego służy delfinom? Czy żaba lubi sobie pospać? Tego dnia odpowiemy na te i inne pytania. Z klocków stworzymy własne egzemplarze różnych zwierząt, a następnie ożywimy je, programując ich ruchy. Będziemy uczestniczyć w wyścigu robotów! Czy skacząca żaba prześcignie goryla, a może styl pływacki delfina zdeklasuje psa?
– Poznajemy swoich kolegów i koleżanki – zabawa integracyjna, – Swoje umysły rozbudzimy zagadkami logicznymi, – Określamy zasady panujące w grupie i obowiązującego każdego Młodego Inżyniera na półkoloniach, – Tworzymy identyfikator Młodego Inżyniera, – Poznajemy ciekawostki o zwierzętach, które tego dnia zbudujemy – quiz, – Konstruujemy zwierzęta (do wyboru): goryl, delfin, żaba lub po prostu… pies, – Próbujemy ożywić nasze roboty – programujemy ich aktywność w aplikacji z użyciem bloków poleceń, – Czas na ruch: gra w cztery żywioły, – Przygotujemy kolorowe maski zwierząt, – Czas, start! – wyścig naszych robotów, – Kręcimy filmy z rozgrywek robotów.
🤖 Dzień 2 🤖
Czy robot może przeżywać emocje? Sprawdzamy działanie robota Photon.
Krok po kroku poznamy działanie białostockiego robota, jakim jest Photon Robot. Nauczymy się nim sterować, a następnie programować, podejmując różne wyzwania. Sprawdzimy jego wytrzymałość, wspólnie budując most, po którym będzie się poruszał, a także długi tunel. Razem z Photonem poćwiczymy również koncentrację i pamięć. Będzie naszym przewodnikiem po świecie emocji. Jeden robot, a tyle możliwości!
– Sprawdzamy, ile pamiętamy – zabawa z powtarzaniem imion, – Jak zbudowany jest robot Photon – omawiamy bohatera dzisiejszego dnia i jego czujniki, – Poznajemy zasady sterowania robotem Photon, a następnie próbujemy go zaprogramować, rysując ścieżkę w aplikacji, używając bloczków poleceń i komend tekstowych, – Zajęcia z muchą – ćwiczymy koncentrację z naszym robotem – Ile waży Photon? – wspólnie budujemy most, sprawdzamy wytrzymałość naszego robota – Eksperymentujemy – tworzymy ciecz, która sama zmienia kolory! – Jasno, ciemno – sprawdzamy działanie czujników Photona – Budujemy tunel! – Jak wydajną mamy pamięć – ćwiczenie z użyciem Photona i techniki pamięciowej „Zakładki osobiste”, – Tworzymy odstresowującego gniotka, – Photon pomaga nam mówić o emocjach – podsumowanie dnia.
🤖 Dzień 3 🤖
To nie tylko gra: programowanie w Minecraft
Z wykorzystaniem gry Minecraft rozbudzimy naszą wyobraźnię do granic możliwości! W wersji edukacyjnej gry Minecraft, stworzymy swój własny świat, wypełnimy fascynujące questy i misje! . Tego dnia musimy szczególnie uważać na Creeperów!
– poznajemy podstawowe komendy, z których będziemy korzystać, – dowiadujemy się, czym są algorytmy, sekwencje, pętle i warunki, – rozwiązujemy zadania i problemy podczas minecraftowych misji, – ćwiczymy naszą koncentrację i zdolności manualne: wykonujemy minecraftowe motywy z koralików do prasowania (postaci i kilofy), które zabierzemy ze sobą do domu, – poszukujemy ukrytych skarbów – zabawa, – wykonujemy zdrowe zielone przysmaki, – nasze małe piniaty – rozbrajamy Creepera.
🤖 Dzień 4 🤖
Nasze miasto przyszłości – tworzymy pojazdy i urządzenia z wykorzystaniem Lego WeDo 2.0
Jak będzie wyglądać nasze wymarzone miasto przyszłości? Jakich miejsc nie może w nim zabraknąć? Tego dnia wspólnie zaprojektujemy i zbudujemy makietę miasta. Ożywimy je, dodając samodzielnie skonstruowane pojazdy z klocków. Który z nich będzie szybciej przemierzać ulice? Który okaże się niezbędny dla sprawnego funkcjonowania aglomeracji?
– Tworzymy wielką makietę miasta z ulicami i budynkami – budujemy kolorowy świat dla naszych robotów, – Ćwiczymy język angielski – gra doskonaląca znajomość, – Konstruujemy pojazdy – (do wyboru): samochód wyścigowy, śmieciarka, pług, motocykl, – Wprawiamy w ruch nasze robotyczne maszyny – programujemy ich działanie w aplikacji z użyciem bloków poleceń, – Pokonujemy tor przeszkód w zabawie na świeżym powietrzu, – Wykonujemy breloczki i zawieszki do kluczyków, które później zabierzemy na pamiątkę do domu.
🤖 Dzień 5 🤖
Kosmiczna przygoda – samodzielnie wykonaj robota od A do Z!
Tego dnia każdy uczestnik samodzielnie pracuje z zestawem robotycznym – ma możliwość wyboru, jakiego robota i o jakich funkcjach skonstruuje, decyduje o poziomie trudności. To podsumowanie wiedzy i umiejętności z całego tygodnia oraz wielki finał!
– poznajemy kosmiczne ciekawostki, – robimy kosmicznego slime pełnego kolorów, – konstruujemy samodzielnie wybrane projekty z zestawów RoboMaker, – uczymy się robotycznych ruchów i tworzymy własny taniec – zabawa rekreacyjna, – kostki interaktywne – poznajemy układ słoneczny z innej perspektywy – trzymamy go w dłoniach! – robotyczno-kosmiczna impreza na zakończenie! Oczywiście z popcornem i muzyką.
* Akademia Nauki zastrzega sobie prawo do zmian w programie
Zobacz też:
Półkolonie Akademia ROBOTÓW, to nie tylko świetna zabawa, to również czas, w który nasi uczestnicy rozwiną umiejętności: 💡 kodowania i programowania
💡 poszerzą swoją wiedzę z zakresu przyrody, fizyki, matematyki, historii
💡 znajomość języka angielskiego
💡 koncentrację
💡 zdolności organizacyjne i planowania
💡 logiczne i abstrakcyjne myślenie oraz rozwiązywanie problemów
💡 kreatywność
💡 zdolności manualne i techniczne, konstrukcyjne
💡 współpracę w grupie
✅W przypadku braku informacji do przekazania, prosimy wpisać „nie dotyczy”
✅Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zawarciem umowy na półkolonie letnie 2023, których organizatorem jest Akademia Nauki Emilia Karolina Seroka, ul. Legionowa 14/16, 15-099 Białystok, NIP 9661616441
✅Poniższy formularz dotyczy zapisu jednego Uczestnika na jeden turnus. Aby zapisać drugie dziecko (rodzeństwo) prosimy o przesłanie drugiego zgłoszenia.
✅Aby zarezerwować dodatkowe turnusy prosimy o rejestrację w systemie ActiveNow (zaproszenie zostanie automatycznie przesłane na Państwa adres e-mail) i rezerwację kolejnych turnusów z Panelu Klienta.
✅Widoczna ilość wolnych miejsc może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego